eFiction demo archive
your resource for free layouts

Control Ccenter

Register Login Lost Password

Stats

We are the home of 8 authors from among our 13 members. There have been 18 reviews written about our 45 stories consisting of 81 chapters and 203090 words. A special welcome to our newest member, ucerubuv.

Who's Online

Guests: 3
Members:

Shoutbox

Nadia
06.21.11 04:22 pm
Welcome to my efiction test archive. You can't download any skins from here but you can have a preview.
If enabled this would be the place for your shoutbox

Skin Change

Here you can switch between themes.


Poll

There is no poll currently active.
Poll Archive
If enabled this would be the place for your poll
[Reviews - 0] Printer


Zusammenfassung: Manchmal übersieht man ganz offensichtliche Dinge, weil man sie nicht sehen will. Und wenn man dann bereit ist sie zu sehen, ist es oft zu spät.
Eingestuft: T (PG-13)
Kategorie: Stargate Atlantis
Charaktere: Beckett, McKay, Sheppard
Genre: Angst, Hurt/Comfort, Slash
Pairing: McKay/Beckett, McKay/Sheppard
Herausforderung:
Serie: Kiss
Kapitel: 1 Abgeschlossen: Yes
Wörter: 1330 Gelesen: 507
Veröffentlicht: 17 Apr 2015 Aktualisiert: 17 Apr 2015



Story Anmerkungen:
Waaaaaahhhh, ich als überzeugte McShep Slasherin habe mich zu McBeck hinreißen lassen. Ich kann es selbst nicht fassen. Das war natürlich nicht geplant, aber wieder mal … die Sache mit dem Eigenleben. Keine Ahnung, was mich geritten hat. Aber ich glaube, dass ich hier eine schöne Basis für eine Triangle Story geschaffen habe. Mal sehen wann ich dazu komme den 4. Teil dieser Serie zu schreiben. Die Bunnies versammeln und vermehren sich bereits. *gg*
1. Chapter 1 by Nadia [Reviews - 0] (1330 words)